Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

RED PASSION!!!!

All time classic ένα κατακόκκινο κραγιόν!! Ανεβάζει τη γυναικεία αυτοπεποίθηση στα ύψη και μαγνητίζει όλα τα βλέμματα..... ναι λοιπόν αγαπώ και εγώ τα κόκκινα κραγιόν! και τώρα θα σας δείξω τα δικά μου αγαπημένα!
 Από αριστερά το πρώτο "κόκκινο" και πολύ πολύ αγαπημένο χρώμα είναι της maybelline το dark rosewood 13. Το συγκεκριμένο είναι ενυδατικό με  κρεμώδες τελείωμα και ένα βαθύ τριανταφυλλί χρώμα. δεν έχει μεγάλη διάρκεια αλλά το αγαπώ ιδιαιτέρως για την υφή του!
The next one είναι από την CLARINS το νούμερο passion 350 ένα επίσης ενυδατικό κραγιόν με σαφώς καλύτερη διάρκεια από το προηγούμενο και απίστευτα καλή απόδοση χρώματος. γενικά είναι ένα πολύ καλό κραγιόν.... δεν το ερωτεύεσαι αλλά δεν έχεις και παράπονα από αυτό!!!
το επόμενο είναι το rossetto atomic red 05 από DEBORAH αυτό το κραγιόν εγώ το ερωτεύτηκα!!! είναι για μένα το απόλυτα φθινοπωρινό κόκκινο έχει ματ τελείωμα και πολύ μεγάλη διάρκεια. το μόνο αρνητικό είναι ότι τα χείλια μου χρειάζονται καλή ενυδάτωση πριν!
και τέλος αγάπησα και το μολύβι πού ήταν δώρο στο marieclaire. είναι ένα διπλό μολύβι με ένα ανοιχτό και ένα πιο σκούρο κόκκινο οφείλω να παραδεχτώ πως δεν έχει την υφή μολυβιού αλλά ενός ενυδατικού κραγιόν με τη διάρκεια μολυβιού!!! 
και εδώ μπορείτε να τα δείτε από αριστερά: maybelline,clarins,deborah,mc basics
Αυτά ήταν τα δικά μου αγαπημένα.... τα έχετε δοκιμάσει??? τα δικά σας??

3 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου! Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά για να μπορώ να σου πω τη γνώμη μου...
    Αν θέλεις πέρνα μια βολτίτσα και από το δικό μου blog, αυτές τις μέρες τρέχει ένας διαγωνισμός με limited edition προϊόντα από τα αγαπημένα the Body Shop. http://ginaikologies.blogspot.gr/
    Καλά Χριστούγεννα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραίο το blog σου..σε ακολουθώ..αν θες ρίξε μια ματιά στο δικό μου!!
    blog:alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ κατατοπιστικο post! Νομιζω θα αγορασω ενα ακομα κραγιον maybelline! Εαν θελεις ριξε μια ματια στο νεο μας blog.Θα χαρουμε πολυ να γινεις μελος στην παρεα μας! http://cherry2blossom.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή