Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Πάει άλλος ένας φθινοπωρινός μήνας.... η αλήθεια είναι πως ακόμα το ψάχνω το φθινόπωρο.... βλέπετε εδώ στη Κρήτη είναι σαν καλοκαίρι...ακόμα...Δεν έχει σημασία δε μας πτοεί αυτό :)
 Λοιπόν αυτό το μήνα λάτρεψα τα μωρομάντηλα της septona  τη μοβ συσκευασία έχει απίστευτο άρωμα....για τον ίδιο λόγο έχω αγαπήσει και το αποσμητικό...είναι το talco της DOVE και έχει αυτό το πουδρένιο υπέροχο άρωμα...Η μάσκα μαλλιών της AUSSIE κάνει θαύματα στα μαλλάκια μου :)
Το αγαπημένο μου άρωμα για αυτό το μήνα είναι το tendre kiss της LALIQUE λουλουδάτο ανοιξιάτικο  ότι πρέπει για το mood μου ;) τα αγαπημένα μανό ήταν το νούμερο 38 της ERRE DUE ένα υπέροχο μπέζ που δείχνει το μανικιούρ μου περιποιημένο αλλά όχι υπερβολικό....και το cherry jubilee από την AVON σε μια προσπάθεια να νιώσω λίγο φθινόπωρο..
Στο μακιάζ δεν μπορώ να πω ότι χρησιμοποίησα πολλά... η λατρεμένη μπλε μάσκαρα της MD professionel στο χρώμα electric, ένα υπέροχο lip gloss-balm από την CLARINS στο νούμερο 03 που στην αρχή έχει μια ελαφριά γυαλάδα αλλά μετά λειτουργεί σαν lip balm για να μην αναφέρω την υπέροχη γευση...και τέλος για τα μάγουλα χρησιμοποίησα το ρούζ της ERRE DUE wet and dry sparkler στο νούμερο 404 σε ροζ- καφέ χρώμα με shimmer. Τέλος για τα χέρια μου η κρέμα της bioten ήταν βάλσαμο... Αυτά απο μένα για αυτό το μήνα... περιμένω να ακούσω τα δικά σας... :D

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου